مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-30سياسي

هیئت همدلی| توزیع 100 بسته غذایی و بهداشتی در شهرستان پارس آباد


مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه از توزیع 100 بسته غذایی و بهداشتی هم زمان با عاشورای حسینی در شهرستان پارس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل، مریم نظامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: رزمایش همدلی و کمک مومنانه در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه با مشارکت خیرین در طرح عاشورایی با توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همبستگی اجتماعی، مردم  نوع دوست شهرستان پارس آباد به منظور بسترسازی فرهنگی و همدلی بیش از پیش در جامعه و در راستای مسؤولیت های اجتماعی خود، به پویش طرح فرهنگی عاشورایی کمک کردند.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها صحنه های طرح کمک مؤمنانه را یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: مردم ولایت مدار شهرستان پارس آباد در چهل سال گذشته همواره در همه صحنه ها خوش درخشیدند.

وی گفت: در طرح عاشورایی، 100 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده که اقلام هر بسته معیشتی به ارزش دو میلیون و 500 هزار ریال است.

نظامی با بیان این که علاوه بر بسته های معیشتی، کمک جهیزیه هم به نیازمندان تحت پوشش این موسسه اهداء شده است، گفت: با کمک خیرین، اقلام درسی برای دانش آموزان در طرح مهر همدلی توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت همدلی| توزیع 100 بسته غذایی و بهداشتی در شهرستان پارس آباد

هیئت همدلی| توزیع 100 بسته غذایی و بهداشتی در شهرستان پارس آباد